Sinoć nam je bilo baš super na humanitarnom koncertu grupe Krug tribute EKV benda. Pravo je uživanje uživo čuti EKV stvari makar i tako.

Utisak mi je pokvario momak iz obezbedjenja garderobe SKC-a. Na garderobi su mi izgubili prsluk od sakoa, vratio sam se i ljubazno reklamirao na šta me je jedan iz obezbedjenja uveo u garderobu. Taj drugi, bahati dripac krenuo je grubo da me vredja i tera napolje, uzalud sam pokušavao da mu kažem o čemu je reč.

Na kraju sam na psovke i uvrede upozorio da sam službeno lice i da nema potrebe da se sada tu preganjamo. Nažalost, nastavio je još sočnijim i oštrijim metodama. Bio sam u finom društvu pa sam odlučio da popustim, izadjem i „alalim“ prsluče. Na izlasku mi je ovaj drugi dodao prsluk (uspeo je da ga pronadje) a par momaka koji su videli čitavu predstavu rekli su mi da su i oni slično prošli.

Ono što me je još više iznerviralo jeste reakcija mog prijatelja koji je pokušavao da opravda ponašanje bahatog radnika obezbedjenja. Relativizujući njegov postupak, uličarsko ponašanje i stav, on me je dodatno izveo iz takta. Nisam to očekivao pa sam se dobro zamislio.

Nije normalno da se mirimo sa svojeglavošću kojekakvih kabadahija po Srbiji! Drina se ne može ispraviti ali se mora pokušati. Zamišljam kako prolaze drugi ljudi koji udju u bivši oficirski dom, zgradu Studentskog „kulturnog“ centra. To što sam ja imao da mu se suprostavim, drugi verovatno nemaju. Pa nam zato i jeste kako jete.

I ko su više te privatne armije obezbedjenja na kraju krajeva da zavode red na način koji je necivilizovan i „uličarski“ u najmanju ruku!?

Hoćete još jedan primer bahatosti?

Zove se „Pegaz“ Ivanjica. Uz čast izuzecima to autobusko preduzeće ima najbahatije vozače worldwide. Nedavno sam se vraćao iz Kušića za Beograd. Cena karte je 1700 dinara u jednom smeru, povratnu ne prodaju pa je ukupna cena 3400 što mu dodje skoro kao avionska low cost karta do Rima. Povratna.

Ne nervira u ovoj priči to što Pegaz narod vozi po tako visokoj ceni karte koristeći svoj monoploski položaj već što ima nevaspitane vozače. Svako ko se vozio nekada zna o čemu pričam. Od čuvenog slučaja da vozač zaustavi novi autobus jer neko u julu mesecu pokušava da uključi klimu i počinje da viče na tog „prestupnika“: „Jel ti VRUĆE, hoćeš da ti ja dodjem da te RASHLADIM??!!“ ?! do gubljenja prtljaga itd.

Meni se desilo da mi vozač u 01:00 dok prelazimo iz nekog raspalog kombija koji vozi nas iz Kušića i Sjenice do Ivanjice, ne dozvoljava da udjem u auobus sa rancem na ledjima u kojem mi se nalazi laptop, kamera i još neke lične vrednosti. Kažem mu ja da ću taj ranac (koji dakle nije putna torba) držati u krilu do Beograda ako treba jer ne smem da ga stavim u prtljažnik a on meni: „Nećeš ti MENI cepati sedišta u autobusu i ako ne  daš vrati se odakle si doš’o na Kušiće!!!“. Neljubazno, bahato. Uzalud i ljubaznost i ljutnja kad je on gospodar situacije.

Hoćete još jedan primer? Pa dodjemo u 16:00 u Ivanjicu, prepun autobus ljudi iz Sjenice i Kušića a oni mangupi prodali Ivanjičanima numerisane karte i onda nas dižu sa sedišta uz odobravanje vozača. Da. I redovno je incident.

Bahataosti nema mesta  21 veku! Mušterija, bila ona putnik ili posetilac koncerta (iako često nije )- uvek je u pravu, reći će vam svaki stručnjak za odnose sa javnošću. Ko to ne shvata, nema šta da traži na tržištu. Osim kao je težak monopolista.

