Sadržaj prijave koju sam uputio Republičkoj tržišnoj inspekciji zbog neprijatnosti koju sam doživeo u kombiju autoprevoznika „Pegaz“ Ivanjica a zbog koje nisam bio u mogućnosti da nastavim put i da vidim svoju porodicu i prijatelje još večeras …

Poštovani,

Zovem se Zoran Sokić, trenutno živim i radim na relaciji Pančevo – Beograd (detaljniji podaci dostupni po potrebi).

Dana 05.01.2012. godine prehladjen i pod temperaturom, krenuo sam da provedem Božić sa svojom porodicom u mestu Kušići kod Ivanjice. Ukrcao sam se u mini bus autoprevoznika „Pegaz“ Ivanjica za koji sam ranije kupio povratnu kartu (foto u prilogu).

Ubrzo nakon što smo krenuli, na sedište odmah iza vozača prolila se velika količina vode, kišnica najverovatnije, koja je osim mene – okupala i dva maloletna dečaka koji su putovali sa majkom. Na našu reakciju vozač kombija (ne stariji od 20+ godina) bahato je konstatovao citiram: „Imate tu negde kišobran pozadi“?!!

Image

Obzirom da se na mene prolila velika količina vode, nisam bio u mogućnosti da nastavim putovanje (temperatura i prehlada iziskivale su mere brzog presvlačenja) izašao sam na stajalištu u Žarkovu, zahtevao da se vozač potpiše na karti i da mi da prtljag. Isti je odbio da uradi ovo prvo a vrlo neljubazno sam dobio i svoj prtljag.

Imenovani je takodje sve vreme puta brisao šoferšajbnu i vetrobranska stakla čime su bili ugroženi bezbednost putnika i imovine u tim trenucima. Ovo s toga što mu nisu radili ni grejanje ni klimatizacija u kombiju. Uzalud su se ostali putnici bunili i zahtevali da nešto preduzme.

Nakon povratka u stan, obavestio sam Policijsku stanicu (Saobraćajno odeljenje) u Ljigu  o okolnostima puta i mojoj osnovanoj sumnji da putnički kombi marke Mercedes registarskih oznaka IC 001 JA ugrožava bezbednost saobraćaja. Obećali su da će poslati patrolu iako „imaju ozbiljnijih problema“. Nadam se da su postupili po prijavi i da će vam ista biti dostupna ukoliko je zatražite službenim putem.

Image

Ovu prijavu ne podnosim iz samo ličnih razloga. Nakandu materijalne i nematerijalne štete potražiću pred nadležnim sudom već zbog toga što je pomenuto preduzeće poznato po bahatom odnosu prema svojim putnicima o čemu vam mogu posvedočiti brojna lica ukoliko se za tim ukaže potreba.

Ako već plaćamo najskuplje karte za prevoz u celoj Srbiji s pravom očekujemo „netuširanje“ i slične neprijatnosti.

 S poštovanjem

Zoran Sokić

