Od 1999. godine 21. mart se obeležava kao Svetski dan poezije. Kada ste poslednji put pročitali/napisali pesmu ?

Neko vreme mi je u bio na mom tviter profilu pisalo da sam, izmedju ostalog zaljubljenik i u poeziju. Poezija je priznaćete, zapostavljena disciplina u ovom modernom i brzom dobu. Bojim se da se baveljenje poezijom svelo na na citiranje Mike Antića na fb statusima. Nedopustivo.

Nisu pesnici iščezli, ti divni ljudi i danas postoje. Slikaju stvarnost ali se slabo vide i slabo čuju. Mnogo sam srećan što sam na nekim konkursima na kojima sam se sasvim slučajno našao upoznao stvarno divne i drage ljude čije stihove i danas sa zadovoljstvom čitam.

World poetry day
World poetry day

Priznajem da u poslednje vreme retko nadjem vremena da i sam napišem nešto. Lepo se živi pa manjka inspiracije. Odlučio sam da vam ipak poklonim jednu svoju, onu koja je osvojila skromno drugo mesto na jednom medjunarodnom festivalu poezije. Uživajte i čitajte.

Poezija je ljubav, poezija je život.

NAJLEPŠA

Kao ludi dirigent

vitlam olovku ored orkestrom knjiga.

Neko novo vreme

zaledilo sunce.

Udahnulo jezu.

Svira pesmu o tebi.

Raskošnu, bojažljivu.

U hramu znanja,

u odajama iznad

biblioteke

ljudske duše,

koračaš i ulaziš.

Sva bitna, sva lepršava.

U masi sivila,

u masi neznanja,

očekujem susret.

Taj tren ili dva,

orkestar zagudi jače,

tu pesmu proleća,

tu himnu posebnih…

